Artikel Pilihan

DODOMAT, KARPET KERETA PALING PADU. DAPATKAN DISKAUN DAN HADIAH PERCUMA SEMPENA JUALAN 7.7!

Macam korang dah tau, Bang Japar sekarang sibuk jual karpet kereta. Katanya boleh tahan laku. Tetapi, mungkin ada juga yang belum tengok video di saluran YouTube Mekanika Malaysia dan tak perasan tentang produk ini.

OK, berita baik untuk anda yang sedang mencari dan hendak tukar karpet kereta yang dah macam roti canai tu. Sebab anda boleh membeli kereta Dodomat secara dalam talian, lengkap dengan diskaun dengan hadiah lagi. 

Karpet kereta merupakan antara peralatan penting dalam memastikan kereta kekal bersih. Sekarang, tidak perlu risau lagi dengan kekotoran yang melekat pada karpet kereta kerana Dodomat akan menyelesaikan masalah anda itu. Jadi, apa kelebihan karpet ini? Banyak tuan-tuan. 

  1. Dodomat hadir dengan rekaan dua lapis yang membolehkan kotoran diperangkap di lapisan kedua. 
  2. Muat dan senang untuk dipasang kerana Dodomat sudah membuat ukuran tepat ke atas 700 model kereta. Karpet ini tidak akan terlipat atau tergelongsor kerana bahagian bawahnya mempunyai ciri anti-slip velcro.
  3. Karpet Dodomat tidak ada bau yang tidak menyenangkan. 
  4. Senang dibersihkan kerana rekaan dua lapis tadi. Jadi, anda hanya perlu buka dan kibas. Kalau nak bersih lagi, basuh guna air dan cepat kering kerana ia tidak ada sebarang fabrik. 
  5. Anda boleh memilih warna sama ada hitam coklat atau kelabu. Warna lining tepi pun boleh dipilih sama ada merah, biru atau hitam. 
  6. Dodomat menawarkan tiga pakej menarik iaitu Basic, Standard dan Combo. Pakej Basic membolehkan anda membeli hanya dua keping karpet untuk pemandu dan penumpang hadapan. Pakej Standard hadir dengan karpet untuk seluruh kereta termasuk ruang kaki penumpang belakang. Pakej Combo pula ditambah dengan trunk cover. 
  7. Ini merupakan produk buatan tempatan dan kilangnya terletak di Klang, Selangor. 
  8. Karpet ini didatangkan dengan jaminan selama tiga tahun. Jika rosak, hantar kepada mereka dan akan diganti dengan karpet baharu. 

Berminat nak beli? Anda akan menerima diskaun sebanyak 20 peratus dan harganya adalah paling rendah dalam pasaran. Bukan itu sahaja, anda juga akan mendapat hadiah percuma seperti heel pad yang berharga RM29.90. 

100 orang pembeli pertama pakej Standard dan Combo juga akan menerima tiga barang percuma daripada Mr. Clean iaitu span basuh kereta, kain gentian mikro dan berus untuk membersihkan rim. Kesemua hadiah itu bernilai RM88.60 tau. 

Jangan bimbang jika anda tinggal jauh kerana kos penghantaran untuk semua pakej karpet Dodomat adalah percuma ke seluruh Semenanjung Malaysia. Untuk Sabah dan Sarawak, pembeli pakej Basic dan Standard perlu membayar kos penghantaran cuma RM30. Manakala kos pos pakej Combo ialah RM80. 

Nak beli? klik sahaja ke link ini: https://bit.ly/m6-auto2u-dodomat dan sebelum keluar, sila masukkan kod promosi MEKANIKA20. Promosi ini sah bermula 30 Jun hingga 13 Julai 2021. 

GALERI

Google ads
Back to top button