Buletin

BORAK TENGAH JALAN, DI HON, MENGAMUK & PECAHKAN CERMIN KERETA

Atas jalan raya ni ada bermacam jenis manusia. Majoritinya memandu atau menunggang dalam tekanan. Ye lah, pergi kerja balik jem, bawak motor panas kadang-kadang hujan terperangkap bawah jambatan.

Tapi selain daripada pemandu dan penunggang yang ada tekanan, ada juga penunggang yang memang berhati gembira sepanjang masa.

Mereka menganggap jalan raya adalah tempat bersidang dan berbual-bual sambil menunggang motor terhuyung hayang macamlah jalan tersebut ber binkan nama bapa beliau.

Ini contohnya, Abang Botak yang bersantai gembira berbual-bual bersama kawannya sambil bawak motor macam orang tak ada tujuan.

Kemudian, bila di hon, mengamuk tak tentu pasal dan mulalah bertindak macam orang tertinggal otak kat rumah. Mengamuk pecahkan cermin kereta.

YA. semata-mata kena hon katanya.

Bangang kan?

Semoga Abang botak beraya di lokap. Sebab kalau duduk atas jalan time balik raya nanti kau bersantai time orang dah 10 jam jem balik Kodiang nanti lain perkara buruk pulak yang berlaku.

Moga Abang botak ditempatkan di sel lokap bersama penjenayah perogol bersiri.

PDRM mohon siasat brader ni nombor motosikal pun ada #VBD5494.

TERKINI: SUSPEK SUDAH DITAHAN POLIS

Google ads
Back to top button