Artikel PilihanModifikasi

MYVI PASSO BOON DARI UTARA!

Percaya atau tidak, gGolongan yang betul-betul main Myvi ni bukanlah di kalangan mereka yang mentah, acah-acah laju atau suka cari pasal. Bukan generasi tiktok dan wicet. Bukan.

Pemain Myvi biasanya melibatkan remaja bangka yang menjadikan konsep JDM sebagai paksi pegangan mereka. Cerewet jangan citerlah, siap ikut katalog bagai. Hanya komponen terbaik saja yang akan dipilih, untuk digunakan pada kereta masing-masing.

Nak kata mahal sangat pun tak jugak. Ada tu cuma ratus-ratus jer. Tapi bila namanya limited teruk, sesetengah darinya mampu dijual pada harga yang tak masuk akal. Kalau lips depan pun boleh cecah riban-riban, kau rasa?

Ni satu contoh modifikasi penuh Myvi yang kami rasa wajib ditonton oleh peminat supercar ini di Malaysia.

Macam biasa, lepas menonton, jangan lupa subscribe sekali!

Tags
Google ads
Back to top button