Artikel Pilihan

10 KERETA WAGON IMPIAN MALAYSIA!!

Bagi warga emas seperti Abang Japar, kereta sport adalah benda terakhir yang ada alam kepala otak. Kalau paling dekat pun, mesti nak jenis yang macam SUV atau performance wagon macam Evo 9.

Ya. Realitinya bila dah makin tua, kehidupan kena seimbangkan antara tekak sendiri dan keperluan keluarga. Biasanya kalau bawak kereta sport dengan suspensi keras ni bukan bini je menjeling, anak anak pun dah pandai komplen.

Jadi apa pilihan yang ada?

Ada je kereta yang masih mampu milik ni, yang murah ada yang mahal ada. Cuma Evo wagon dengan Stagea tu memang tahap mustahil lah nak beli mana nak cekau ratus ribu cash.

Tapi yang lain-lain tu OK lah, AD Resort tu RM10 ribu tak sampai. VOlvo 850R tu macam mengancam pulak ni.

Ah sudah mana satu nak beli?

Tags
Google ads
Back to top button