Artikel Pilihan

7 SUV YANG BAKAL MASUK MALAYSIA TAHUN NI!

Satu benda yang tak boleh diketepikan dalam membicarakan trend kenderaan harinini ialah – SUV. Hampir semua pengeluar buat SUV dan hampir semua genre SUV dah ada di seluruh dunia di mana sahaja oleh sesiapa sahaja.

Ya. Tak boleh nak buat apa sebab itulah permintaannya sekarang. Di Malaysia pun sama. Tahun ini kita akan menerima sejumlah model lagi tapi macam biasa, Proton dan Perodua sudah tentu jadi model penting yang ditunggu-tunggu ramai.

Proton ada X50, dan Perodua ada D55L.

Tapi sebenarnya, Mazda, Toyota, Kia pun ada model baru yang nak mereka lancarkan tahun ni.

Kia Seltos misalnya, ia patut dilancarkan dalam tempoh terdekat, semuanya dah ready tapi bila ada Perontah Kawalan Pergerakan (PKP), jadualnya terbantut.

Jadi, SUV apa lagi ni yang bakal masuk? kena simpan duit ke? kena menggelabah ke?

Nah, tengok video di bawah dan jangan lupa, lepas tengok tu tolonglah subscribe sekali tuan tuan.

Tags
Google ads
Back to top button