,
Iklan Pilihan

#IKLANPILIHAN: KERETA SUZUKI YANG RARE. SUZUKI IGNIS SPORT

Kalau kau rasa Suzuki Swift tu dah biasa sangat, sebenarnya ada beberapa model Suzuki yang nampak rare di Malaysia. Antaranya ialah Suzuki Liana/ atau Aerio, Suzuki Kizashi, Suzuki Best misalnya.

Tapi yang ini pun boleh tahan rare juga lah. Suzuki Ignis Sport. Kawan Abang Japar masa muda-muda dulu, dah lama tak jumpa dah. Tiba-tiba nampak dia iklankan kereta ni nak dijual.

Brader Jai ni memang jenis suka kereta-kereta pelik. Starlet EP71 dia dulu entah berapa puluh bijik dia pakai jual pakai jual.

Nah, Tengok ikaln dia cukup details dah tu

……………………………………………………………………………….

Assalamualaikum…jualan mencari dana meneruskan perjuangan perlumbaan

PRICE:
RM25,000

Car:
SUZUKI IGNIS SPORT 
YEAR 2005

ENGINE:
Converted to ZC31 1600 Manual Engine.(M16A-JPJ ENDORSED)
CUSCO LSD GEARBOX
M18A THROTTLE BODY

EXTERIOR :
FULLY IGNIS SPORT BODYKITS

WHEEL:
RP01+185/55/15 TYRE (not in picture)

INTERIOR:
ORIGINAL IGNIS SPORT
RECARO PASSENGER/REAR SEAT(ORIGINAL IGNIS SPORT)
BRIDE SEMI BUCKET
COOL AIRCOND

SUSPENSION/BRAKE/HANDLING:
– all 4 newly service BC full adjustable suspension
– front new disc rotor
– ENDLESS brake pad
– steel braided brake hose
-cusco upper bar/cusco brake stopper

PAINT:
– newly re-sprayed custom nardo grey with lightning blue paint cost rm4k

This is a perfect condition Suzuki Ignis Sport and very nice respon. It’s a collectable car because it’s less than 10 units in Malaysia.

Interested please call me for car viewing, no pm will entertain.

Loc Subang Bestari
call/whatsapp
📱📲📞☎⏬⏬⏬ https://www.wasap.my/60133863099

Terima kasih.

………………………………………………………………..

GALERI

Tags
Google ads
Back to top button