;
Iklan Pilihan

#IKLANPILIHAN: BMW S1000RR MILEAGE 650KM JE!

Kalau anda nak cari sebuah superbike terpakai yang telah “siap” segalanya dari kilang dengan harga yang munasabah, ini adalah salah satu calonnya. BMW S1000RR.

Secara peribadi, kami rasa, ini sebuah motosikal yang sempurna. Posisi tunggangan yang baik dan tak selenguh menunggang panigale, kuasa yang sangat buas dan pengendalian yang mantap.

Kalau tengok dalam perlumbaan MSS pun ramai yang pakai motor ni dan walaupun ianya sebuah BMW, ia sebuah BMW yang lasak.

Suspensi motor ni memang tak perlu buat dah. Keluar kedai terus boleh masuk trek sepang. Hati cukup kering boleh main Kuala Kelawang atau Karak dan yang penting, tayar Supersorsa SC2 yang cukup untuk menggigit seperti cicak atas siling.

Dan

Motor ni memang terkejut bila tengok mileage cuma 650km sahaja. NI motor dah macam motor showroom.

Barang pun dah banyak. ready to fly!

………………………………………………………..

S1K MERECIK HAWAU
JUALAN NAK KAWIN
Bmw S1000rr
Tahun 2012/2015
Import baru AB
Milage 650km(G bwk ngeteh pusing pekan je)
Tiptop condition
No track used
No crash
Xzos
Full Carbon
Akra Fullsystem
Bellypan
Sliding guard
Brembo
Supercosa S21 baru depan blkg
No plate baik punya
Cash
Rm69500
0163093555
0123623955
*Pilihan Terbaik*

……………………………………..

GALERI

Tags
Google ads
Back to top button